Bijuterii cu personalitate

images.jpgCine mă cunoaște știe că sunt o împatimită a bijuteriile, cu precadere a cerceilor și a ceasurilor, pe care sincer le-aș încadra mai mult la accesorii, însă sunt anumite articole care pot fi considerate cu brio bijuterii autentice. De mică am creat o pasiune pentru podoabele ce îmbracă lobul urechii și probabil pasiunea aceasta am moștenit-o de la mama mea care are o colecție impresionantă, colecție din care am cules și eu câte ceva că deh, dacă tot sunt în familie e păcat de ele să nu fie purtate, nu!?

Logo-Splendor-pasiune-pentru-bijuterii-RGB.pngAcum că se apropie sărbătorile pascale parcă am intrat puțin în febra cumparăturilor și cum bijuteriile reprezintă un dar cu care nu poți da greș, am dat iama în cel mai apropiat magazin Splend`or de la noi, în Palas Mall mai exact, căci știu că aici găsesc o gama variată de bijuterii, dar și ceasuri bărbătești de la braduri de renume. Nu știu cum sunteți voi, însă eu când găsesc un magazin care îmi place, îi calc pragul de câte ori am ocazia. Așa a fost și cu Splend`or. L-am descoperit în urmă cu câțiva ani când eram în căutarea unui cadou pentru o prietenă și de atunci m-am îndrăgostit de articolele lor și revi cu drag la ei de fiecare dată.

Nihal-49173-718x1024.jpgRevenind la subiectul discuției, am decis să caut câteva perechi de cercei pentru a-i dărui prietenelor cu ocazia sărbătorilor pascale și bineînteles că, tot plimbându-mă printre vitrine am găsit o mulțime de modele speciale care parcă, parcă le-aș fi luat pentru mine. Am aflat de la vânzătoarea de acolo de noul brand din magazine, Majoricacare oferă o gamă variată de  bijuterii 100% autentice, acestea având la bază perlele, și cum cu toții știm că perlele dăinuiesc în timp, am considerat că o pereche de cercei cu perle într-un model deosebil ar fi cadoul ideal.

După mai bine de o oră de privit, m-am decis asupra a trei perechi de cercei cu perluțe. Primul model care m-a cucerit de la prima vedere, este un model clasic din colecția Embrace, care deși este relativ simplu, prin împletitura de argint aflată peste perluță oferă un aspect aparte, oarecum futurist dacă mă întrebați pe mine. Apoi, am găsit o pereche ce curge ușor, ceva mai elegantă, exact pe stilul prietenei mele. Aceasta are și ceva pietricele, ea fiind din colecția Clasico și o văd mai potrivită pentru seară, pentru o cină romantică de ce nu.

Ultima pereche trebuie să recunosc că am ales-o pentru mine, aceasta având un design mai futurist, cum nu vezi prea des. Am decis că aceasta o voi lua acasă cu mine încă de când am văzut-o prima oară, căci se mulează ca o mănușă pe stilul meu atunci când decid să fiu ceva mai elegantă. Și această ultimă pereche tot brand-ului Majorica îi aparține și face parte din colecția Baroque.

Cam acestea ar fi cadourile pe care le-am ales pentru sărbătorile pascale. Vouă cum vi se par? Ați găsit bijuteria perfectă în colecția Majorica?

Articol scris pentru proba cu numărul 15 din cadrul competiției Spring SuperBlog 2017.

 

Leave a Reply

