La pas prin Sicilia

Daca ma intrebai acum o luna unde vreau sa merg la vara, ti-as fi raspuns ca tot ce imi doresc este sa vad o insula greceasca si sa stau tolanita la soare cat e ziua de lunga. Ei bine, o data cu recenta calatorie in care am reusit sa vedem doua tari intr-un singur weekend, pot spune ca am prins o oarecare pofta pentru aventura si pentru descoperirea oraselor la pas, imortalizand momentele in poze din 5 in 5 metri (parca nu ma mai saturam).

Catania 1Recent, o colega gasise o super pe site-ul unei companii aeriene, astfel ca bineinteles, am intrat si eu repede sa vad unde as putea ajunge din Iasi, la un pret bun. Pe langa destinatiile clasice, precum Lodra sau Paris, care oricum era inca scumpute pentru portofelul meu inca gol, am descoperit Catania. Nu stiam prea mute despre aceasta destinatia asa ca am dat repede un search pe Google si am ramas fascinata cand am vazut pozele din centrul vechi al orasului. Daca nici voi nu stiti prea multe despre aceasta, nu este nici o problema, va informez eu. Catania se afla in Sicilia si este al doilea oras ca marime dupa Palermo. Din cate am inteles acesta a fost distrus partial de catre marele cutremur din 1693 atunci cand vulcanul Etna a erupt si a ajuns la portile Cataniei, noroc ca mare parte din lava a fost redirectionata catre port.

Dincolo de centrul orasului, pentru care merita sa va rezervati o zi si sa il luati la pas pentru o experienta autentica, prea multe nu sunt de vazut aici, insa orasul este amplasat strategic, astfel ca puteti ajunge la nenumarate alte obiective turistice. Vulcanul Etna se afla la doi pasi de oras putand fi observat dintr-un colt din Via Etnea. O urcare pe acesta este cat se poate de safe zilele acestea, asa ca pentru imagini selenare de la peste 3.000 de metrii altitudine, cred ca merita din plin.

descărcareTot in aproprierea Cataniei, gasim si stravechiul oras grecesco- roman Teormina, care ofera o panorama superba si un teatru grecesc foarte bine pastrat, astfel ca este o placere sa te pierzi pe alei. Ultimul, dar nu cel din urma obiectiv turistic pe care vreau sa vi-l prezint astazi este Via Crociferi, unde intalnim o sarabanda de biserici catolice baroce, iar daca va place arthitectura baroca ca si mie, cu siguranta va fi o incantare sa luati la pas fiecare biserica.

VacanteSpeciale.ro-Superblog-Primavara2017_40-300x229Astazi, cautand mai multe informatii, am dat peste cei de la CND Turism, care ofera vacanta inedite pe gustul fiecaruia, fie ca vorbim de circuite, croaziere, pelerinaje sau chiar vestitele programe Work and Travel.

Eu am fost interesata de destinatii de vacanta in Italia, caci am prins gustul acestui loc din poze si am vrut sa vad cum pot sa vad totul ca un localnic acolo. Astfel ca, am gasit la cei de la CND Turism printre zecile de oferte turistice o varianta spre Amalfi, Positano si Portofino, aceste comune aflandu-se in regiunea Salerno, o regiune fascinanta intre munte si mare!

Cred ca v-am innebunit de cap deja, dar totusi, voi unde ati vrea sa evadati?

Articol scris pentru proba cu numarul 13 din cadrul competitiei Spring SuperBlog 2017.

Leave a Reply

