Plasa mea de siguranta financiara

descărcare (1)Abia 2 Aprilie si mai mai ca Pastele imi bate la usa, plus alte 3 zile de nastere care se aproprie cu bani repezi, iar plata la intretinere nu mai suporta amanare. Rar se intampla ca salarulsa nu imi ajunga de la o luna la alta si niciodata nu mi-a placut sa ma imprumut de la ai mei, caci imi place sa cred despre mine ca sunt o persoana responsabila, bine infipta in realitate care stie cum sa isi dramuiasca banii in asa fel incat acestia sa-mi ajunga.

Se pare ca excursia recenta de aproape doua saptamani m-a cam lasat cu buzunarele goale si o multime de probleme pe cap si parca nici n-as vrea ca ai mei sa creada ca nu ma descurc singura si am ramas falita pana luna urmatoare. Stresul parca incepe sa se acumuleze tot mai mult, iar sangele incepe sa imi pompeze cu tot mai mare putere dandu-mi o durere infernala de cap. 

Photo-1E seara deja si ma simt usor mai relaxata dupa un somn de 3 ore si inca caut o solutie pentru a face rost de niste banuti pana la salariu, caci am nevoie de un imprumut urgent. Brusc, o idee se infiripa in minte, si deschid grabita laptop-ul si apelez la vesnicul meu prieten, nea` Google. Tastez rapid credit pana la salariu si incep sa studiez oferta oferita de marele Internet. La prima vedere, nimic nu mi se pare potrivit, caci mai toate firmele ofera imprumuturi cu o dobanda uriasa si nu asta e ceea ce imi doresc, sa raman datoare si luna viitoare eventual. Cercentand in continuare, dau peste un titlu care imi lumineaza parca dintr-o data viata credit cu dobanda 0. Intru pe site si ii descopar pe cei de la TeleCredit. Credit fara dobanda, rapid si fara multe obligatii, plus ca si suma oferita imi este pe plac.

Aleg sa ma uit totusi inca putin pe site si descopar ca acestia nu ofera nici un fel de deplasare din partea mea, completez doar datele esentiale intr-un formular, dupa care cererea mea este procesata de catre acestia, iar apoi banii sunt virati in cont. Doamne, fix ce aveam nevoie si in 20 de zile sigur voi avea banutii pentru a-i restui.

Imi place ca cei de la TeleCredit mi-au oferit fix informatiile de care aveam nevoie, fara exprimari pompoase si fraze lungi de urmarit, plus ca site-ul este extrem de prietenos i foarte bine structurat. Mi-au oferit o experienta tare placuta si cu toate ca sper sa nu mai am nevoie de ei prea curand, acum stiu la cine pot apela.

Articol scris pentru proba cu numarul 12 din cadrul competitiei Spring SuperBlog 2017.

One comment

Leave a Reply

