Salvează-ți afacerea cu AVBS

descărcareUnii visează o viață la propria afacere și tot nu reușesc să își îndeplinească visul. Eu, tânără absolventă de master mă pot lăuda de o afacere care abia ce  trecut pragul de doi anișori, însă simt că am ajuns la un punct mort. Ce te faci când soluțiile de până atunci nu mai funcționează și viața pare că se prăbușește pe tine!? Uite, ieri puteam să spun că sunt în acel punct, însă de atunci unele lucruri s-au schimbat și parcă încep să văd din nou soarele după o lungă perioadă de absență din viața mea.

images.jpgSă ai o pensiune pare un vis pentru majoritatea românilor și mare parte din aceștia aspiră la o asemenea afacere. Eu am fost mai norocoasă din punctul acesta de vedere, iar micuța pensiune din preajma Sinaei a fost ca un vis devenit realitate atunci când mi-a fost lăsat moștenire. După câteva mici renovări acesta a fost gata pentru a-și primi oaspeții, însă acum am ajuns într-o zonă neagră pentru afacerea mea și simt că a venit timpul să aduc un suflu nou acestui loc, iar zona de lla parter simt că ar putea deveni cu ușurință un restaurant micuț și cochet în care oaspeții nostrii să își servească mesele. Problema nu a fost însă găsirea soluției pentru a ieși din impas, problemele cu finanțele ne-au dat cele mai mari bătăi de cap. Fiind un proiect relativ complex necesita o sumă considerabilă din partea noastră și având în vedere că nu am fost chiar pe roze în ultimele luni, găsirea surselor de finanțare a fost destul de dificilă.

logoDupă multe uși închise la bănci, aproape rămăsesem fără speranță, asta până ieri, când un anunț mi-a atras atenția pe internet ”Visează… obține cu AVBS”. Titlul a părut promițător așa că am dat click să aflu mai multe despre aceștia. Se pare că aceștia au un istoric de 10 ani pe piața  pe piața de intermediere bancară din România. Prin informațiile oferite pe site mi-au captat atenția și mi-au câștigat încredere, astfel că am accesat rubrica de credite pentru întreprinderi mici și mijlocii  și după ce am studiat oferta m-am oprit asupra creditului pentru investiții.Capture.PNG

După cum puteți vedea și în figura anterioară, acesta întrunește toate caracteristicile pe care mi le doresc pentru ajutorul financiar de care aveam nevoie, astfel că am decis să lucrez cu ei. Nu vă lasați afacerile să se spulbere doar din pricina unei crize de moment si apelați cu încredere la soluțiile de creditare oferite de AVBS Credit.

Articol scris pentru proba cu numărul 9 din cadrul competiției Spring SuperBLog 2017.

Leave a comment