Aici Certificatul Energetic

– Aici Certificat EnergeticAvem o problema la intersecția Speranței cu Lumina.

-Raportează agent, care e problema?

– Avem un caz clasa G.

-Așa grav? Se poate remedia?

– Am recomandat un cuib clasa A, cea mai bună alegere, zonă bună, costuri mici, aștept răspuns.

-Foarte bine agent, anunță-ne când ai noutăți.

 

certificat-ieftin-225x300Cam așa decurg zilele unui agent energetic. Se luptă pentru cele mai bune soluții, se confruntă cu fel și fel de clienți și are de a face cu fel și fel de situații. Ce pot să spun, e viața pe care mi-am ales-o, iar titulatura de Certificat Energetic chiar îmi gâdilă urechile când o aud. Mi-am însușit atât de bine acest rol, că uneori nici nu mai știu cine sunt cu adevărat.

Am început să vorbesc și nici nu am apucat să vă prezint mai pe larg cu ce mă ocup. Pariu că sunteți curioși ce presupune o slujbă plină de atâtea secrete și dedesubturi. Deci, să vă explic. Zilele mele încep mereu la fel, cu o oprire la Starbucks si late-ul pe suportul mașinii.Apoi ajung la sediu, mă pun la curent cu situația actuală și dacă nu sunt probleme pot sta liniștit până intervine ceva, eventual să joc puțin Candy Crush că și așa am rămas blocat la nivelul 973.

certificat-energetic-300x208Sper că nu ați crezut toate cele spuse mai sus și ați înțeles că toate astea sunt doar o glumă, slujba mea are cu totul și cu totul alte aspecte, însă nu vă pot împărtăși prea multe căci știți voi, dacă ați afla ar trebui să vă ucid după și știm prea bine că nici unul dintre noi nu își dorește asta.

Tot ce trebuie să știți voi despre mine este că vreau să vă fac viața mai ușoară și facturile la întreținere mai mici. Observ și raportez superiorilor mei situația clădirilor pe care le inspectez și mă ocup de cuibușoarele cetățenilor ca acestea să fie conforme din punct de vedere energetic, iar din când în când printre picături mai adaug și câte o termografie a clădirilor. De cele mai multe ori voi apelați la noi doar în situațiile limită, atunci când nu aveți altă alternativă, însă dacă vă doriți o locuință care să nu se regăsească în clasele codașe ale clasificării energetice și doriti să plătiți mai puțin ar trebui să apelați la serviciile noastre din timp, nu de alta, dar avem certificate energetice ieftine. Ai mei m-au învățat de mic că e mai bine să previi decât să tratezi, așa că voi de ce nu faceți la fel? Veți vedea că îmi veți mulțumi apoi!

-Alo!

-Parola.

-Clasa A.

-Salut agent, nouțăți?

-Da, cuib restabilit. Avansare de la G la A.

-Foarte bine agent. Suna-ne când ai noutăți.

Articol scris pentru proba cu numărul 6 din cadrul competiției Spring SuperBLog 2017.

Leave a Reply

