Pasiunea- elementul cheie al unei afaceri de succes

home-franciza-barrier-01Cum ar fi să te trezești într-o dimineață și să îți dai seama că poți avea afacerea vieții  tale!? Cu toții ne-am imaginat măcar o dată cum ar fi să fim proprii noștrii șefi, însă fără a avea probleme tipice unui start-up, firma nou intrată pe piață, fără clientelă, știți și voi. Sigur măcar o dată ați intrat într-un McDonalds și în cele 10 minute în care stăteați la coada acea interminabilă v-ați gândit ce profit poate avea un asemenea brand.

francize-logoAcum e posibil să facem și noi același lucru și să luăm o felie din marele tort al brand-urilor mari prin intermediul unei francize. De multe ori m-am gândit la această variantă, însă niciodată nu am găsit suportul necesar care să mă determine să sap mai mult și să îmi doresc mai mult. Totul până la francize.ro. 

Dacă nu ați auzit până acum despre ei, lăsați-mă să vă prezint puțin conceptul. Site-ul oferă afaceri testate și reprezentate în mod exclusiv, aceștia ajutând până în prezent mai bine de 70 de antreprenori să-și îndeplinească visul de a avea o afacere în franciză.

De cele mai multe ori ideile de afaceri nu vin peste noapte și probabil în mai bine de 50% din cazuri acestea deși se concretizează într-un nou business, acesta ajunge falimentar în scurt timp. Francizele vin la pachet cu o multitudine de beneficii și probabil cel mai reprezentativ dintre acestea este brand-ul și încrederea pe care acesta o are în fața publicului.

Răsfoind cataInglot-1-150x150logul de firme de pe site, am găsit și firma visurilor mele pe care mi-aș dori din ficați să o am în regim tip franciză. Est vorba de brand-ul de cosmetice polonez InglotLa noi, în Iași, nu este încă un astfel de magazin deschis și cred că ar fi o oportunitate incredibilă pentru mine ca și antreprenor. Fiind pasionată de domeniul de beauty, vă puteți imagina cât de mult m-a încântat aceasă descoperire.

Inglot-2-150x150Săpând mai adânc, am descoperit că nivelul investițional se situează undeva între 25.001- 50.000 Euro, plus taxa intrării în franciză de 7.000 Euro și contribuția la bugetul de marketing ce se situează în jurul sumei de 150Euro/lună. La prima vedere poate părea un cost destul de ridicat, însă având în vedere faptul că investiția inițială include trainingul, amenajarea spațiului și achiziția produselor necesare vânzării pentru câteva luni, lucruri de schimbă simțitor, iar totul devine mult mai clar și mai profitabil.

Pentru mine, Inglot este alegerea câștigătoare, iar fetele pasionate de beauty din Iași sigur s-ar considera și ele la fel cu aceste minunății de produse!

Pentru voi care este alegerea câștigătoare?

Articol scris pentru proba cu numărul 5 din cadrul competiției Spring SuperBlog 2017.

 

Leave a Reply

