O poveste cu Farmec…

Se prea poate să fi avut vreo 13 ani, poate chiar 12 atunci când am fost inițiată în tainele frumuseții de către sora bunicii mele. O bătrânică cochetă, mereu cu cremele la ea, dar și cele mai inedite trucuri de frumusețe. Până atunci, mereu o priveam cu admirație când își făcea ritualul de frumusețe seară de seară în fața oglinzii, deși momentele în care ne vedeam erau rare, atunci când o vizita pe mamaie. Deși bunica nu a avut niciodată o baie cochetă, pentru sora ei acesta nu a fost niciodată un impediment să își continue ritualul pe care obișnuia să îl practice de ani de zile.

Pe atunci, mă confruntam mai ca toate fetele, cu primele semne de acnee, iar ea mi-a dat primele indicații cum să îmi îngrijesc tenul împotriva monstruleților ce dedeau târcoale tenului meu și uite așa am învățat să îmi aplic primele măști cu miere și lămâie pe ten, inamicii numărul unu împotriva micilor coșulețe.

327-doina-clasic-promo-2Probabil acela este momentul în care am fost inițiată pe tărâmul trucurilor de frumusețe. O altă amintire întipărită din acea perioadă este legată de prima mea cremă de față, tot de la ea primită. Bineînțeles era binecunoscuta Doină a celor de la Farmec. Pe atunci, mi se părea cea mai minunată cremă din lume, iar sticluța mi se părea ceva unic. În amintirea acelor momente și acum obișnuiesc să am mereu un produs Doina în casă, mirosul unic al cremei mă face mereu să intru într-o stare aparte care mă poartă înapoi în timp.

E drept, de atunci au trecut ceva ani și lucrurile au evoluat, atât în ceea ce privește produsele de îngrijire folosite, care s-au înmulțit considerabil, dar și în ceea ce privește atenția pe care o acord atunci când vine vorba de îngrijirea pielii mele și a celor din jur. Un singur lucru a rămas constant în tot acest timp. Marca. Farmec a fost și va rămâne brand-ul atemporal care se va regăsi mereu în baia mea și peste ani și ani, sper să îmi pot iniția și eu nepoatele în tainele frumuseții alături de Farmec.

super_blog_martie_bambus-mic-300x300Farmec a fost și va rămâne marca sufletului meu, o marcă de încredere, cu un raport calitate- preț de neegalat. Acum, că tot veni vorba despre tainele frumuseții și ritualul meu de îngrijire am descoperit de curând noua gamă de îngrijire Farmec, care vine într-un ambalaj practic și cochet. Preferata mea este cu siguranță crema-gel matifiantă, cu extract din bambus. Are o textură ușoară, ce nu îmi încarcă tenul, dar mi-l menține hidratat totodată, păstrându-l totodată mat pe parcursul întregii zile.

Dacă v-am făcut curioasă, vă invit să testați și voi noile produse Farmec și dacă vreți un pont, vă recomand Gel Top Coat-ul 3D care este divin! Oferă unghiilor o strălucire aparte și totodată face ca unghiile să se usuce mult mai rapid. Cred că este singurul lac de unghii care a făcut într-adevăr cea ce promite pentru mine și pot să spun cu mâna pe inimă că reprezintă revelația ultimilor ani pentru unghiile mele!

Voi ce produse Farmec folosiți?

Articol scris pentru proba a 3-a din cadrul competiției Spring SuperBlog 2017!

 

 

One comment

Leave a Reply

