“Puff, puff, pufoasa mea”

Puff, puff, pufoasa mea!

8 martie 2017

Dimineața parcă începe mai plăcut când știi că este ziua ta. Coborâtul din pat parcă e chiar plăcut, la fel și jumătatea de oră petrecută pe stepper, de mirosul cafelei și dușul de dimineață ce să mai zic? Cherry on top!

Trecând peste ritualul de dimineață și ziua de muncă, care să spunem pe aia dreaptă a fost mai mult plină de flori și ciocolată, decât de proiecte făcute, a venit și supriza din partea lui. Bineînțeles, cina (cea de taină), un vin bun și un buchet imens de flori de primăvară.

descărcareNu știu câți dintre voi știu, însă eu sunt o împătimită a pastelor, în orice formă, așa că nu a fost o surpriză pentru nimeni faptul că am optat pentru o porție de taglitelle cu un sus din brânzeturi alese. Pe parcusul cinei, am tot glumit noi așa, astfel că el a ajuns la concluzia că, la cât de mult iubesc eu pastele și tartinele cu brânză dimineața, curând am să ajung la fel de pufoasă ca brânzica ce-o tot pap. Uite-așa mi-a făcut el o poezie sau un banc, depinde cum îl priviți.

fluffy-cat-big-fluffy-cats-fat-fluffy-cats-fat-fluffy-cats-cute-fluffy-25M-am trezit de dimineață, cu pufoasa mea frumoasă,

De la câtă brânză bagă, în curând am s-o las baltă.

Funny, nu!? A fost și pentru mine funny după cele 10 minute de pufnit și stat botoasă. Bineînțeles că așa ne tachinăm noi, și deși el spune de mine că sunt o pufoasă, nici el nu e mai prejos la cât Delaco bagă. Dacă ne-ar vedea Toni, sigur ne-ar lua în spotul lui publicitar, că doar nu degeaba suntem cei mai mari fani branză!

Cam astă a fost și 8 martie-ul pe anul astă. V-am lasăt, mă pun pe făcut exerciții să dau branzica jos.

Articol scris pentru proba a II-a din cadrul competiției Spring Superblog 2017.

2 comments

Leave a Reply

