Coffee? Yes, please!

Coffee? Yes, please!

Cam așa începe fiecare dimineață la birou. Cum sunt mai mereu ultima care ajunge la servici (shame on me), cafeaua mă așteaptă deja aburindă pe masă, proaspăt făcută de colege (ce pot sa spun, sunt o norocoasa, lucky me).

Totuși, nu toate diminețile au fost tocmai roz si pline de savoare. Luați-vă o ceașcă de cafea (Kafune recomand), un ceai sau o apă după preferință și pregătiți-vă să intrați în haosul de la birou. Welcome to my world!

Ziua 1.

55dfdfbac7ab8a2d4aef27c716790241O dimineață ca oricare alta, sau poate nu. Mă trezesc, ca de obicei cu întârziere, și după ce ies val- vârtej din casă în frigul crâncen, stau cuminte și mă fac țurțure așteptând 30-ul (sau 19-le, numai să vină o dată!). După ani și ani, poposește și autobuzul în stația noastră și ajung într-un final la birou, unde ce să vezi!? Haos! Nu mai avem cafea! ”Cum nu mai avem cafea!? ”. Ce mod mai plăcut să îți începi ziua dacă nu înghețând în așteptarea minunatului RATP și fără cafea pe deasupra!?

Ziua 2.

coffee-bad-for-you1-300x209Deja începeau păsarile să se întoarcă din țările calde, ciripitul lor parcă facea și trezirea să nu mai fie un așa chin, iar autobuzul ajungea conform programul în stație. Una dintre puținele zile în care reușesc să ajung la timp la birou. Cum ajunsesem prima, îmi zic să le fac o suprinză fetelor și să le aștept și eu (măcar o dată) cu cafeaua preparată. Zis și făcut, spăl cafetiera, pregatesc cafeaua și ce să vezi!? Cafeaua ajunge în cafetieră prin a avea o culoare suspectă (apă cu cafea, cum ar spune unii). Ghiciți ce s-a întâmplat!? Apa a dat hârtia de filtru la o parte și toaaaată apă a curs pe lângă acesta. Minunat, nu!?

Ziua 3.

160825_LFA_a&c_roll-up_85x200cm_150dpi_outlineGata. Am zis că nu se mai poate. Am făcut ședință cu șefii și am hotărât, ne trebuie un abonament la cafea! Am luat internetul la puricat și după lungi căutări și discuții am rămas la cafeaua Kafune, marcă proprie La Fântâna. Potrivit site-ului oficial, aceasta se prezintă având un caracter intens și articulat, aceasta prezentându-se ca o declarație de independență. Nimic mai adevărat, spunem noi! După ce am ales cafeaua la birou pe bază de abonament, nu putem să ne declarăm decât extrem de multumiți de aroma intensă a acesteia. Și dovadă că La Fântâna ne-a impresionat, am decis să apelăm la serviciile lor și pentru apă la birou, astfel că optat pentru un watercooler, poate așa devenim și noi mai hidratați!

Voi prin ce peripeții ați trecut datorită cafelei (sau lipsei ei)?

Articol scris pentru prima probă din cadrul competiției Spring SuperBlog 2017.

One comment

Leave a Reply

