TAG TIME: 15 lucruri mici care ma fac fericita!

Buna dragele mele si la multi ani!, ca tot e prima postare pe 2017.

Avand in vedere ca a trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic pe blog, am zis ca ar fi cazul sa incerc ceva nou. Nu am mai facut tag-uri pana acum, insa le citesc si le urmaresc cu placere, asa ca am zis ca ar fi un bun prilej sa incep o noua rubrica: TAG TIME.

tag-timeTag-ul pe care il voi face astazi recunosc ca l-am vazut mai mult pe Youtube, la vloggeri/blogger precum Stefana, Nicoleta si bineinteles, initiatoarea acestui tag Otilia, si dupa cum ati vazut probabil deja si din titlu e vorba despre 15 lucruri mici care ma fac fericita.

Acum ca am facut introducerile, zic sa trecem direct la treaba si sa va prezit cele 15 lucruri care imi imbunatatesc starea de spirit, imi fac ziua mai buna si ma fac mai fericita!

1. Mirosul zapezii proaspete.0ba887b1d7a06fce3885dc270234e60c

Nu stiu pentru cati dintre voi are sens ce am spus mai sus, insa mirosul iernii este unul aparte, prospetimea aerului cand ninge sau e ger afara, cand iti ingheata narile de frig ma face mai fericita instant!

tumblr_nup23c0kec1tupvc9o1_12802. Ploile calde

Tot legat de natura imi place si senzatia aceea cand e extrem de cald afara si incepe o ploaie usoara, de vara. Imi place sa ma plimb cand ploua usor vara, nu stiu, imi da o stare de liniste si e unul dintre acele lucruri mici pe care nu il pot inlocui cu nimic altceva.

 

3. Apusurile377b289b0681e284cfd66d1784d2cca7

Apusul este momentul meu preferat din zi, mai ales vara, cand soarecele incepe sa isi etaleze culorile pe cer, creand un joc de lumini aparte, care imi creaza un vibe bun si imi face ziua mai buna.

4. Paturile pufoase6ea2ebaa2b30f4a890d5cf7dea002972

Recunosc. Am o obsesie, insa tot ce e extrem de pufos, fie ca vorbim de paturi, perne, haine imi creaza o stare de bine instant si parca ma imbratiseaza in toata blanosenia lor si imi dau acel cozy feeling.

 

0290b4b3e3ca718ad782cedf282a5c3e5. Diminetile in pat

Cred ca acesta este un lucru mic care pe toti ne face fericiti. E minunata acea senzatie cand te trezesti dimineata si stii ca nu trebuie sa pleci la munca sau nu ai vreun deadline la facultate si poti pierde cate ore vrei in pat, relaxandu-te, dupa o saptamana luuunga.

f9fcfda615488a79a552f4187637746c6. Senzatia de dupa antrenament

Nu stiu cate dintre voi sunteti la asentimentul meu, insa dupa un antrenament bun, ma simt plina de energie si parca mai fericita stiind ca am facut ceva pentru corpul meu si mai presus, ma face sa ma simt si bine apoi.

 

054960285ec8436d8d69f8ee0338c913.jpg7. Sa fiu productiva

Am o manie. Listele. Problema e ca de obicei ma tin de ele o perioada si dupa le abandonez (shame on me…). Insa, atunci cand stiu ca am de facut 5-6 lucruri intr-o zi si la finalul zilei observ ca le-am realizat pe toate, ma simt mult mai fericita si simt ca nu a trecut timpul pe langa mine.

528b99b920c15f6138e7c094b5c7e53f.jpg8. Vacantele

Sa fim sinceri, cui nu-i place sa calatoreasca!? Pe mine una ma face fericita orice iesire, fie ca undeva la 15 km de casa, fie e ca e pe meleaguri straine. Sa vad frumusetile lumii ma incarca cu energie pozitiva.

945ec62808ff105f0f683d71a45004e09. Lumanarile parfumate

Iarna mai ales. Imi place sa am casa imbracata in miresme tari, vanilate si sa ma ghemuiesc sub paturi cu o cana de ciocolata calda. Senzatie asta de acasa si coziness nu se compara cu nimic!

7aec529d7d74e55b63381cab7443565f10. Baile luuungi

Dupa o zi lunga imi place sa ma rasfat putin, sa pun mult spumant de baie in cada si ma afund acolo pana a doua zi daca se poate!

7166a64aeb77084bb2028fa9391a169f.jpg11. Nisipul sub talpi

Imi place marea, tocmai de aceea ador senzatia aia cand calc nisipul fierbinte si simt cum parca se sfarma sub talpa mea.

9d7820bd8b24e895d5c1a6c22271f756.jpg12. Sa stau in apa

Sunt rac, asta cred ca explica tot. Cred ca daca ar fi dupa mine, toata perioada cat sunt la mare as sta doar in apa, desi, spre rusinea mea nu stiu sa innot, insa simplul fapt ca stau acolo si ma relaxez imi face starea de spirit sa infloreasca.

8cb086cef244308648fa050bfb6307b0.jpg13. Imbratisarile

Desi aparent nu imi place sa ii iau pe cei dragi mereu in brate, crezand ca lucrul asta imi dezvaluie anumite slabiciuni, in ultimul timp am invatat ce inseamna putea unei imbratisari neasteptate si din suflet.

0cf9613eeccfa265aeec58d12a264396.jpg14. Painea proaspata

Da. Ati citit bine. Painea proaspata imi da sentimentul acela de acasa, iar mirousul care cuprinde toata casa ma binedispune si imi reaminteste de niste lucruri dragi mie.

46e8c5be5167b46dfa761bbd057d5ca4.jpg15. Rasul 

Imi place sa rad. Sa rad pana ma doare stomacul si maxilarul de la atata ras. Asta imi da un good feeling si dupa si starea asta se mentine mult timp dupa si va provoc sa incercati si voi aceasta terapie.

 

Se pare ca am cam terminat, nu pot sa cred cat de repede am trecut prin ele si cat de usor am gasit atatea lucruri mici care ma fac fericita! Am sa pasez acest tag tutoror care doresc sa il faca, sunteti invitatii mei si abia astept sa citesc care sunt lucrurile mici care va fac pe voi fericiti!

O seara faina dragelor!

 

Leave a Reply

